yeterince uyumak bir zorunluluktur.
doğru düzgün uyumayan insan aptallaşır, hata yapar, götü başı oynamaya başlar, psikolojik rahatsızlıklara yatkın hale gelir. yıllardır dikkat ediyorum etrafımda ne kadar yavşak insan varsa az uyumak ile övünüyor.
uykudan kısmak yerine "özel sektörden" kısmaya çabalayın.
14.10.2017 · 14. sıra
rektum
13.10.2017 10:32