Sık geçen başlıklar

ayyıldız tim'in sinovac.com'u hacklemesi 2

ekşi'de gör
başlığı görünce acaba aşının formülünü mü aldılar diye düşünüp ümitlendim bir an ama öyle değilmiş. yapacağınız işi skeyim affedersiniz, bi bitmedi şu elin toprağında, şehrinde, kalesinde cuma namazı kılma rüyalarınız. sanki memlekette cami kıtlığı var.
tanım: aşı takviminde yeni sorunlar çıkarması kuvvetle muhtemel olan saçma ve gereksiz hareket.
ayyıldız tim'in iyi bok yemesidir. ulan çin aşı göndermiyorum dese ülke batacak, ama paşamlar güya aklınca kafa tutuyorlar. tavşan sikini taşa sürtmüş dağı siktim demiş. mesele web sitesi hacklemek değil, gücün yetiyorsa o aşıyı üretip kimseye muhtaç olma.

ayrıca çin seddi'nde cuma namazı kılınca 48097592836 kat mı sevap alacaksın çin seddi fetişi mi var? git camide kıl, neyin artistliği?