Sık geçen başlıklar

aynı gemideyiz diyerek hitler'i destekleyen alman 1

ekşi'de gör
“abi bak şimdi hitler’i seversin sevmezsin o ayrı mesele. benim de eleştirdiğim pek çok yanı var (sorsan bir tane söyleyemem). ama şimdi sırf nazilere muhalefet edeceğiz diye amerika ile aynı tarafta mı olalım? bak bu adam benim führerim, ben onu kendim eleştiririm ya. ama elin amerikalısı ya da rus’u kalkıp “hitler yahudi yakıyor” derse orada führerimi yedirmem” diye konuşmuştur