Sık geçen başlıklar

aylık 33 bin tl kazandığını söyleyen esnaf kurye 1

ekşi'de gör
yav siktirsin gitsin amina koyim bende kuryeyim döner aldığımda yanına ayran alamıyorum. internette gördüğünüz duyduğunuz her şeye nasıl da inanıyorsunuz hemen. bilmeyen enayilerde kanıyor yok 2 üniversite bitirdim yok 20 yıldır bankacıyım 30 yıldır göt satıyom halen bu kadar kazanamıyom falan. eğer öyle bir şey olsa götü sıkıp sabredip parayı biriktirir yurtdışına kaçar orda tutunmaya çalışırım. böyle heybeden ossurmak kolay madem böyle bi röportaj veriyor maaş bordrosunuda göstersin inanalım. he bana gelecek olursak günlük 10 saat çalışıyorum masrafları çıktığım zaman 8-9 lira kalıyor aylık. bu piyasada çalışıp kazanabileceğin en fazla masraf çıktıktan sonra 12 -13 arası. daha fazla kazanıyom diyen yalan söylüyodur.