Sık geçen başlıklar

aykut kocaman'ın 18'de 17 maç kazanması 1

ekşi'de gör
nasrettin hocaya gitmisler demisler ki fener 18'de 17 yapmis ne diyorsun bu ise.

hoca da demis ki ulan bre amina soktugum, umut bulut'lu, volkan sen'li, tolga zengin'li, huseyin cimsir'li koy takimi trabzon'un 18'de 16 yaptigina inaniyorsun da alex'li, lugano'lu, andre santos'lu, niang'li, stoch'lu, guiza'li, gokhan'li, emre'li fenerbahce'nin 18'de 17 yaptigina neden inanmiyorsun?

dunya uzerinde sike yaparak ikinci olmus tek takim trabzonspor'dur.

edit: colman vardi volkan sen yoktu gibi mesajlar gelip duruyor, tamam arkadaslar pes ettim colman varsa volkan sen yoksa geri aliyorum entry'i :d:d