Sık geçen başlıklar

aykut erdoğdu'nun şehit tarık tarcan tweet'i 1

ekşi'de gör
bu twitte zerre kötü bir şey yok.
edit: tamam konuşulmasın savaşılsın. ama savaş cigirtkanligi yapanlar siktirip gidecek. bu gencecik çocuklar degil. sanki 30 yıldır adam akıllı aklı basında insanlar oturdu konuştu da çözülmedi terör sorunu. ulan 30 yıldır zaten savaşıyoruz ha beynine sictiklarim. doymadınız mı.
edit2: teroristle konuşulsun, pkk bir teror örgütü değildir yazmıyor burada. bu entryi sahibi 26 yıllık ömründe şehitlerin ne hikmetse hep sıvasız evlerin gariban cocuklari olduğunu merak etti. yanı siktirin gidin. oğlunu amerika'da okutup benim ülkemi rus müstemlekesi yapmaya çalışan amirallere karnımız tok bizim. el birliğiyle ülkemin içine sictiniz. yeter. artık yeter. siz salak herifler 14 yaşında bir kürt kızının kendi isteğiyle dağa çıkıp terorist olduğunu düşenecek kadar aptalsanız benim size yapabilecek bir şeyim yok. bizi bir rahat bıraksanız biz yaşayacağız da olmaz tabi. ağababaları doymadı kana zenginliğe. istiyorlar, yiyecekler, kanatacaklar, ısıracaklar. nasıl olsa bayrak,ülke,din tamam.