Sık geçen başlıklar

ayda 189 dolara köpek gibi çalıştırılan türk halkı 2

ekşi'de gör
günde 6 dolara denk gelir. abd'de saatlik ücret 13-15 dolar falan herhalde. amerikalinin yarım saatte kazandığı paraya 10-12 saat çalışıyorsun. onun bir aylık maaşla aldığı araba için bir ömür para biriktirmen gerekiyor.

hem kendinizi hem bizi yaktınız sevgili akp'liler.
çok üzülerek açtığım başlıktır. hükümetin türk halkına reva gördüğü muamele budur. çok ama çok acı bir gerçektir. 189 dolarla bu millet bırakın lüksü, eğlenceyi kendi gıda ihtiyacını karşılayamaz. 80 milyonluk koca milleti vitaminsizlikten hastanelik olacak duruma getiren haysiyetsizlere söylemek istediğim çok şey var...