Sık geçen başlıklar

ayasofya'nın tekrardan camiye çevrileceği gün 2

ekşi'de gör
hayır sanki engel olan muhalif kesimmiş gibi gelip burada ağlamak da nedir arkadaş?

cumhurbaşkanı orada, ak parti orada. söyle yapsınlar.

bizim niye kafamızı ütülüyorsunuz ki?

ama hayır...

ne sizde konuyu ilgili kişilere söyleyecek yürek var, ne de malum kişilerde cami yapacak dürüstlük ve cesaret.
ikisi de yok.

o kadar para getiren müzeyi cami falan yapmazlar. sadece sizin gibilere edebiyatını satarlar, hepsi bu.

gidin kendi kendinize oynayın, kafamızı şişirmeyin.
açılsa 2-3 gün dolacak sonra diğer bütün camilerde olduğu gibi kimse gitmeyecek. senin ayasoyfa üzerinde 600 senelik tarihin varsa adamların 1000 küsür senelik tarihi var. tutturmuşsunuz bir cami sanki ülkede cami bitti aq.