hayır sanki engel olan muhalif kesimmiş gibi gelip burada ağlamak da nedir arkadaş?
cumhurbaşkanı orada, ak parti orada. söyle yapsınlar.
bizim niye kafamızı ütülüyorsunuz ki?
ama hayır...
ne sizde konuyu ilgili kişilere söyleyecek yürek var, ne de malum kişilerde cami yapacak dürüstlük ve cesaret.
ikisi de yok.
o kadar para getiren müzeyi cami falan yapmazlar. sadece sizin gibilere edebiyatını satarlar, hepsi bu.
gidin kendi kendinize oynayın, kafamızı şişirmeyin.
31.05.2020 · 9. sıra
farandouri
30.05.2020 00:09 ~ 00:10