Sık geçen başlıklar

ayasofya'nın türk vatandaşlarına da 25 euro olması 2

ekşi'de gör
yani tekrar müzeye çevirdiler. onca yaygara boşuna 3 yıl önce yaptılar şovlarını şimdi sessiz sedasız tekrar ayakbastı parası eklediler.
eskiden bari müze sıfatında bu parayı alabiliyordun şimdi resmen ibadethaneyi ticarethane yaptınız.
vandallar bir dünya mirasını yağmalayıp, minberde plastik kılıçla hilafet diye zırvaladılar, kılıç hakkı dediler. yarın israil mescidi aksa'yı evirip çevirip sinagog yapar ve onlar da kılıç hakkı deyince ne denecek, düşünmediler.
kapısını yediler, zeminini bozdular, işlemeleri tahtalarla örttüler. şimdi de bir kepenk yapmış pezevenkler, sanki avm girişi, bir de kulübe koyup bilet kesecekler.

bu siyasal islamcı kadar ahmak bir kitle görülmemiştir.