senin camini kiliseye çevirseler hoşuna gider miydi?
bugün bir cami kiliseye çevrilse feryat figan koparırsınız ancak başkasının katedralini, kilisesini camiye çevirmekten haz alırsınız. işte ben buna yobazlık, iki yüzlülük diyorum ve böyle insanlardan da nefret ediyorum.
13.03.2016 · 19. sıra
managelot
08:18 ~ 08:21