bundan rahatsiz olacaksak ve giymesinler deme hakki varsa, ben de boyle talepleri olan insanlarin suratlarini peceyle kapamalarini talep ediyorum.
muhtemelen hepsi gormek istemeyecegim kadar cirkinlerdir.
(bkz: yuzu guzel olmayan insanlarin pecesiz sokaga cikmasi)
03.08.2017 · 37. sıra
sawbinjip
02.08.2017 08:59 ~ 09:07