Sık geçen başlıklar

avukatların sürünüyor olması 1

ekşi'de gör
eşek gibi çalıştım ve türkiye derecesi yaptım, hukuk kazandım . o esnada hayatım kurtuldu sanıyordum. tüm sınıf arkadaşlarım ileride zengin olacağından emindi. artık geçim sıkıntısı çekmeyeceğimi, 2 seneye araba 5 seneye kalmaz ev alacağımı falan düşünüyordum.

bence tüm avukatlar bununla yüzleşemiyor şu an. fakiriz, eşek gibi çalışıyoruz hala, çok fazla sorumluluk var üzerimizde. müvekkilerimiz bizi zengin görmek istiyor, zengin gözükmek için her şeyi yapıyoruz ama aslında açlıktan ağzımız kokuyor.