Sık geçen başlıklar

avukatlığın doktorluktan daha zor olduğu gerçeği 1

ekşi'de gör
olaya şu şekilde bakın. türkiye'deki avukatların yarısı, mesleği bıraksa kimsenin ruhu bile duymayacakken, doktorların %10'u mesleği bıraksa, yandım anam diye bağırırsınız. üstelik daha şimdiden bağırıyorsunuz. türk doktorların yerine, ne eğitimi aldığı bile belli olmayan, insanlar doktor adı altında hastanelerde türk doktorların yerini alıyor. sizde hiç mi vicdan yok? hiç mi ülke sevgisi yok? hiç mi millet sevgisi yok? siz ne biçim insanlarsınız? sürekli doktorları hedef tahtasına oturtuyorsunuz? yarın türk doktor bulamayıp derdinizi anlatamayınca geberip gidersiniz umarım.