Sık geçen başlıklar

avrupa nutellası 1

ekşi'de gör
nasıl bir ülkeysek, nutella bile mutasyona uğruyor arkadaş.

belçika'da yaşayan arkadaşım getirmişti. gerçekten de tadı farklıydı, çok beğenmiştim. diğer gelişinde ne istediğimi sorunca "bana mutlaka nutella getir" demiştim.

"ekstra fındıklı mı, ekstra kakaolu mu, ekstra bilmem neli mi olsun?" diye sordu. bakar mısınız olaya.
biz burada neden ekstra kalitesiz ve tek çeşit nutella'ya maruz kalıyoruz acaba?