Sık geçen başlıklar

avrupa şampiyonasının türkiye'ye verilmeme nedeni 2

ekşi'de gör
bir kere avrupa'da futbol sektörünün en önemli mali kaynakları bet şirketleri ve bira firmaları. türkiye'de bunların reklamı yasak. 2. başta ingilizler olmak üzere maça gelen adamlar orda burda hayvanlar gibi içecekler. konya'da tekel bile yok ayrıca koya'da, gaziantep'te, trabzon'da bu futbol severler almanya'daki gibi rahat hareket edebilecekler mi? hatta can güvenlikleri var mı diye sormak daha mantık? 3. alman gazeteci sokakta bir şey gördü "erdoğan'ın türkiye'si" diye tivit attı içeri alındı. ne diyeceğiz adamlara? 4. bu şehirlerin bu kadar insanı karşılayabilecek oteli var mı? formula 1 varken bile istanbul'da otel fiyatları 3 katına çıkıyordu ki istanbul türkiye'nin en fazla turist alan şehri. 5. ulaşım altyapımız buna hazır mı? almanya'da her köye giden tren var, otoyollardan bahsetmeye gerek bile yok. metro turizm adam başı 50 euro'ya istanbul'dan bursa'ya adam taşıyacaktı. istanbul'da taksiye zaten binemeyecektik. 6. ve en önemlisi, almanya'nın turnuvaya katılacağı stadlar her maçta zaten full dolan, ulaşım altyapısı ve kültürü olan stadlar. bizdeki gibi gösteriş için yapılmış ya da çivisi bile çakılmamış her maç 10'da 1'i bile dolmayan, dolduğunda da gidenlere trafik çilesi ve izdiham yaratan stadlar değil.

türkiye'de bi futbol kültürü olduğunu düşünmek tam bir ahmaklık. türkiye'de taraftarlık vardır sadece. kendini bir yere ait hissetmenin ucuz rahatlığı vardır. türkiye'ye değişim programıyla gelen futbolsever alman arkadaşlarımın önce futbol'a olan ilgiyle gaza gelip, pasolig bile çıkartıp sonra hayal kırıklığına uğradıklarını çok gördüm. zaten statta boşluk görmek hiç alışık oldukları bir şey değil, hele herkes böyle futbol delisi gibi dolaşırken nasıl olduğuna anlam bile veremiyorlar. oynanan futbol zaten bomboş. egolu futbolcular, egolu teknik ekip ve mafya - parababası kulüp yönetimleri...

80 milyonluk nüfusuyla çıkarabildiği tek futbolcunun ülkesine dönüp akbil sporda 'adamlık' yaptığı ülkeye bir zahmet böylesine önemli bir futbol organizasyonunu vermesinler.
siyasal islamın ülkeye verdiği zarardır. sen milyonlarca suriyeliyi kayıtsız rastgele ülkeye alırsan, ışidliyi, bilmem neyi ülkeye doldurursan, yıllarca beraber yürüdüğün cemaat darbe yapmaya çalışırsa ve sen bunu bahane edip tam olarak diktatörlüğe başlarsan bu hukuksuzlukları kendi çomarın görmezden gelebilir ama avrupalı biliyor aga. salak değiller.

edit: nusreti atlamisim, medeni gelismis ulkelerde sosyal medya soytarisi olarak bile anilmayacak bir tipin tanitim videosunda isi ne, vizyonunuz bu mu allah askina. bir de akp'den önce sanki organizasyonu veriyorlar mıydı diyenler için de, bu sene kadar hiçbir zaman şansımız olmamıştı, her şey türkiye'den yanaydı, almanya resmen istemiyordu organizasyonu ama konya'ya trabzon'a içip eğlenmeye gelecek ingiliz turistin huzurunu garanti edebiliyor musun amk çomarı?