+senin payına bu kadar düşüyo
-abi ben ankara'da yaşıyorum, ayrıca arabam da yok
+çok konuşma ben mi ödeyeyim? zaten size güvenip iş yapanda kabahat
-nasıl ya
07.01.2021 · 31. sıra
onnik
06.01.2021 00:03