Sık geçen başlıklar

avokadonun tadının sabun gibi olması 2

ekşi'de gör
saçmalamayalım lütfen. gayet güzel kokulu sabunlar var, tatları da muhtemelen avakadodan iyidir.
zeytinyağı, tuz, karabiber, sarımsak, pul biber koyduktan sonra, avokadonun yerine bayat ekmek de doğrasanız yenir. itiraf edin tek başına yenmediğine göre tadı kötü, sabun diyemem ama güzel de bir tadı yok. her moda olan şey gibi bir süre sonra sönüp gidecektir. bir ara altın çilek furyası vardı, şu anda kimse yemiyor mesela. onun en azından tek gideri vardı.