sağlık personeli teyakkuzdaymış, ohh içim rahatladı.
ne yapacak sağlık personeli ? virüsü görüp, yakalayıp kavanoza mı hapsedecek ?
parmak kesiği mi bu, pansuman yapıp bantlayıp halletsinler.
herkes sadece kendi mamasını düşünüyor, ne biçim oldu lan memleket...
16.03.2020 · 17. sıra
cerkez prens
15.03.2020 13:01