Sık geçen başlıklar

avm'deki olaylar nedeniyle zengin araplar gelmiyor 1

ekşi'de gör
demek ki verilen tepkiler işe yarıyor. o zaman aynen devam.

edit; ulan amına kodumun cücük beyinli arap yalayıcıları, bana mesaj atmadan önce şu soruya cevap verin; acaba neden araplar olmayınca benim esnafım batıyor?