Sık geçen başlıklar

avm'de bagaj kontrol eden görevliler 1

ekşi'de gör
insan olduklarını hatırlayıp "kolay gelsin iyi nöbetler" falan derseniz bagajı çarpmadıkları gibi iyi akşamlar falan bile diyorlar allah sizi inandırsın.

herkes ceo, herkes sevdiği işi yapan beyaz türk, herkes elitist jakoben bakıyorum da...