Sık geçen başlıklar

audi'yi bmw'den iyi sanan insan 2

ekşi'de gör
fluence kullanan biri olduğum için bu arabalardan pek anlamıyorum.

ama bmwler sanki beni daha iyi solluyor, audilere sollanmak o kadar keyif vermiyor.
sen yine iyisin vw'nin bmw'den iyi olduğunu iddia eden var.