fluence kullanan biri olduğum için bu arabalardan pek anlamıyorum.
ama bmwler sanki beni daha iyi solluyor, audilere sollanmak o kadar keyif vermiyor.
21.01.2017 · 47. sıra
domine deyus
20.01.2017 12:26