bugün cumhurbaşkanı özür dilememiş olsaydı, asla gerçekleşmeyecek özürdü. bildiğiniz üzere bu kurumlar cumhurbaşkanı ne yaparsa aynısını yapmak için sürdürüyorlar yaşamlarını.
(bkz: erdoğan beyfendinin sünneti var biliyorsunuz)
zira gerçekten erdemli davranmak gibi bir niyetleri olsaydı, bugüne kadar yaptıkları abuk dezenformasyon yayınları yüzünden her gün özür dilemek zorunda kalırlardı.
04.08.2016 · 13. sıra
opridon
23:07 ~ 23:10