Sık geçen başlıklar

atv dizi oyuncularının fotoğrafta rakıyı saklaması 2

ekşi'de gör
bağımsız kalmanın bedeli vardır ama özgürlüğün tadını bölüm başına aldığınız ücretlerle satın alabileceğiniz hiçbirşeyden alamazsınız sayın sanatçılarımız.

şunu da buraya koyuyorum ki alem adam görsün.
fotoğraf dışarıdan birinin (basın mensubu vb.) çektiği fotoğraf değil, kendilerinin çektiği fotoğraf. kendi çektiği ve yüklediği fotoğrafa bile sansür koyuyor. sansür kafada yerleşip otomatikleşmiş. yazık.

edit: orada içki içmek istedin ve içtin/içiyorsun. fotoğraf çekerken bunu neden gizleyip kendini farklı göstermeye çalışıyorsun? bu senin tercihin. sen busun. "başkaları ne der" korkusuyla kendin olmaktan vazgeçiyorsun. "hayat benim, içki benim, kimse karışamaz" diyemiyorsun.