Sık geçen başlıklar

atilla yeşilada 2

ekşi'de gör
adam diyor ki. mantıklı bir şekilde ekonomiyi yönetirsek dolar düşer.

neden bunu diyor çünkü biliyor ki aklı başında hiç kimse ülkesinin bu şekilde batışına izin vermez.

ben iyi niyetinden dolayı kendisini kutluyorum.

ama ben pesimist bir insanım kötü günlerimiz geride kaldı daha kötüleri bizi bekliyor diyorum.