Sık geçen başlıklar

atilla taş'ın cüneyt özdemir'e verdiği ayar 1

ekşi'de gör
atilla taş'a bayıldığımdan dolayı değil; ama şu konuda sonuna kadar haklıdır adam.
cüneyt özdemir ortayolcudur, hep öyle olmuştur. "aman bana dokunmasınlar" kafasındadır.

siz hiç cüneyt'in kritik zamanlarda sağlam iktidar eleştirileri yaptığına şahit oldunuz mu? 30 yıllık gazeteciymiş, aman kıyamam. memleketin sorunlarına adam gibi parmak basmayıp, basıyormuş gibi görünen programlar yapan cüneyt, 30 yıllık gazeteci diye neden göklere çıkarılıyor?

youtube kanalında tuhaf espriler yapıp kendi kendine gülen adamı sempatik mi buldunuz yoksa? kusura bakmasın, atilla taş kendisinden daha yürekli hareket etmiş, bunun bedelini de ödemiştir... ancak madalyası, eski antipatik hallerinden sıyrılıp toplumun gönlüne girmek olmuştur.

sahi, cüneyt neden abd'de?