hakkında rahatsızlık tanımı yapılan inançsızlık halidir.
soruyorum size; görmediği şeylere inanıp hayatını buna göre şekillendiren şizofrenik insanlar mı normaldir? yoksa görmediğim şeye inanmam kardeşim, materyalistim ben diyen insanlar mı normaldir?
başka sorum yok, hadi ötede oynayın.
13.01.2017 · 25. sıra
samuel joao
11:14