Sık geçen başlıklar
hakkında rahatsızlık tanımı yapılan inançsızlık halidir.

soruyorum size; görmediği şeylere inanıp hayatını buna göre şekillendiren şizofrenik insanlar mı normaldir? yoksa görmediğim şeye inanmam kardeşim, materyalistim ben diyen insanlar mı normaldir?

başka sorum yok, hadi ötede oynayın.