bu hayat, ateistler için daha değerlidir, çünkü başka bir hayat yoktur.
inançlılar için ise öldükten sonraki hayat daha değerlidir. halbuki öldükten sonra hayat yoktur.
bu nedenle asıl inançlıların herhangi bir yaşam amacı yoktur, boşa yaşarlar.
20.01.2016 · 36. sıra
tirmanmak zordur emek ister yurek ister
20.01.2016 01:25 ~ 01:28