- ben de maalesef bu örgüte yardımcı oldum
- ayh cnm yaa, kandırmışlar bunu da yazıııık...
- ateist ve marksistim nasıl fetöcü olayım?
- sus, utanmadan bir de konuşuyor, pis terörist.
04.08.2016 · 20. sıra
zebra ureticisi
17:17