"atatürk, bizim icin adeta ikinci peygamber gibidir."
"eger son peygamber olmasaydi, ondan sonra peygamber gelseydi, o kisi mustafa kemal atatürk olurdu."
"allah'in bütün vasiflarini tasiyan o insan, mustafa kemal atatürk'dür."
"atatürk'e dokunmak ibadettir."
"atatürk'ün dogdugu sehir, kutsal bir sehirdir."
bunlarin hepsini atatürk'e tapanlar dedi, evet. :)
29.04.2016 · 16. sıra
red cherokee
10:50 ~ 12:40