buradan
öyle bir duruma geldik ki ülkenin kurucusunun adı anılacak kadar değeri kalmamış. sormak lazım atatürk bu ülkenin insanına ne zarar verdi de bugün nefretle anılır oldu? gözleri kör insanlar bir gün çok pişman olacaklar. doğru bizleri silip atacaksınız. birçoğumuzu asacak, birçoğumuzu yurtdışına süreceksiniz. ya zorla ya da mecbur bırakılarak. öyle günler gelecek ki eyy kılıçdaroğlu, eyy cehape diyeceğiniz bir parti, partililer ve destekçileri kalmayacak. elinizde bir adam olacak ve sizler o adam ne derse onu yapmak ve nasıl yaşamanızı istiyorsa öyle yaşamak zorunda kalacaksınız. karşı çıkacak taraf olmayınca tat vermeyecek siyaset yapmak. eleştireceğiniz bir taraf kalmadığında şöyle bir durup bakacaksınız geldiğiniz noktaya. başta bir adam, çevresinde aynı zamanda bu ülkenin en önemli kaynaklarına sahip iş adamı milletvekilleri, bakanlar. vergilere boğulmuş bir halk. zar zor devam eden bir ekonomi. bir bakacaksınız bir şeyler hoşunuza gitmediğini için karşı gelmek isteyeceksiniz ama cesaretiniz olmayacak. çünkü hukuk artık sizden değil tek adamın yanında işleyecek. halkın sorunlarını tvlerde , gazetelerde göremeyeceksiniz. kaynakların hepsi yandaş medyanın elinde olacak. sizin hakkınızı savunan, çare arayan kimseler olmayacak. tek adamın sizin oyunuza gerek kalmadan başta olduğu bir dönemde size sunacağı pek bir şey olmayacak. belki yine makarna ve kömüre talim... işte o gün geçmişe dönüp arayacağınızı çok şey olacak.
edit: kazım karabekir'i atatürkle aynı kefeye koyanlar olmuş. atatürk sadece ülke için savaşan bir komutan? tarih bilmez bu adamlara o halde fatih sultan mehmet de bir tarihi şahsiyettir desek ne derler acaba? atatürk'ün cumhuriyeti kuran adam olduğunu bilmemek veya öyle bir şey yokmuş gibi davranmak...
25.04.2017 · 39. sıra
peitho the non goddess
24.04.2017 12:54 ~ 13:20