Sık geçen başlıklar

atatürk'e mustafa kemal demek 1

ekşi'de gör
bugün bir kez daha tespit ettiğim durum. televizyonlar mustafa kemal diyenden geçilmiyor.. aynı insanlar rte'e sayın erdoğan'dan başka hitap kullanamıyor. görünüşte çok basit gibi dursa da yapılan şey son derece sinsi ve bilinçli bir yıpratmadır. ne zamanki aynı insanlar* recep tayyip der o zaman samimiyete inanırım.