Sık geçen başlıklar

atatürk olmasaydı da kurtuluş savaşını kazanırdık 1

ekşi'de gör
atatürk'ün bütün süreçte yaptıklarını dikkatlice okudum, araştırdım, bence o olmasaydı belki yine cılız bir kurtuluş savaşı yapardık ama kazanamazdık, savaşı kazanmamızı ve her şeyimizi atatürk’e borçluyuz.