Sık geçen başlıklar

atatürk neden ingilizceyi getirmedi 1

ekşi'de gör
la saçmalıyorsun, bari en azından dönemi bil. dönemin geçerli dili ingilizce değil fransızca. o dönemde dünya fransızca anlaşıyor.

ek: başlığı açan araplardan kalmaymış. ingilizceyi kraliçeleriyle daha rahat anlaşmak için istiyor anlaşılan. o da haklı.

son ek: başlığı açan ifşa olunca, mı6 yanına aldı galiba. ilk entry gitmiş.