Sık geçen başlıklar

atatürk kadınlara hak vermedi kadınlar aldı 1

ekşi'de gör
tabii lan manyak mısın
kadınlar, haklarını "alabilmek" için atatürk'ü bekliyordu. ondan önceki yüzlerce yıl, fantezi olsun diye beklediler.

hatta inanır mısın; şimdi de öldürülmeden, insan gibi yaşayabilmek için atatürk'ün dirilmesini bekliyorlar.
zira bir tane daha yok kendisinden, ümitliler.