tabii lan manyak mısın
kadınlar, haklarını "alabilmek" için atatürk'ü bekliyordu. ondan önceki yüzlerce yıl, fantezi olsun diye beklediler.
hatta inanır mısın; şimdi de öldürülmeden, insan gibi yaşayabilmek için atatürk'ün dirilmesini bekliyorlar.
zira bir tane daha yok kendisinden, ümitliler.
24.08.2020 · 29. sıra
tedinibulamamistracyverobinkarisimi
23.08.2020 16:54