Sık geçen başlıklar

atatürk kültür merkezi taksim'e yakışmıyor 1

ekşi'de gör
ya bunlar bu adamı kültür bakanı yaparken "şu ayı gitsin de biraz kültürlensin" diye mi düşündüler demeye başladım. bir yanlış anlama mı var acaba? bu kadar hanzoluğu başka türlü açıklayamıyorum