benim ülkemde benim liderime saldıracak en son kişi olan arap pisliğidir. ulan tırt o kadar yüreğin varsa kalıp ülkeni savunsaydın buraya ne kaçtın erkek orospusu seni. bizdeki atatürk düşmanları yetmiyor bir de ithallerle uğraşıyoruz. bu arap soysuzları oy için buraya getiren zihniyete utanın diyeceğim ama utanmaları yok ki.
görüntü
edit: sinir katsayımın artmasından sebep suriyeli kelimesini yanlış yazmışım. bir mod el atsa ne güzel olur. uyarı için (bkz: terapy) yazar arkadaşımıza teşekkürler.
edit: aynı sosyal medya hesabı üzerinden suriyeli olmadığı yönünde bir açıklama yapılmış.(bkz: aslagelmeyecektelefonubekleyenadam)a teşekkürler. o açıklamayı da ekleyelim. açıklama
14.11.2018 · 12. sıra
seftaligibibisey
13.11.2018 16:28 ~ 19:12