yanlışlıkla karınca yuvasına basarsın ve karıncalar çıkar ya. bu iki yolcu da oruspu çocuğu yuvasına denk gelmiş anlaşılan. hepsi birden çıkıverdi.
bu nasıl azgınlık?
edit : bugün iş için istanbul'daydım ve insan kılıklı tek taksici görmedim. hepsi at hırsızı gibi.
27.11.2015 · 9. sıra
chnanthemoca
26.11.2015 18:28 ~ 18:47