Sık geçen başlıklar

aslında amerikalılar ay'a gitmedi 1

ekşi'de gör
biz 2015 senesinde şehirler arasında otobüsle can güvenliği ile yolculuk yapamazken adamlar 69'da bunu yapmış. yapmadıysa bence bütün dünyayı buna inandırmaları da az bir iş değildir.

pluton'dan 1 kb ile veri transferi yapıyor olmak, bizim istanbul'un ortasında 3g'yi kullanamadığımızı düşününce, neyse şimdi 'kendi ezikliği' muhabbetine dönecek.