biz 2015 senesinde şehirler arasında otobüsle can güvenliği ile yolculuk yapamazken adamlar 69'da bunu yapmış. yapmadıysa bence bütün dünyayı buna inandırmaları da az bir iş değildir.
pluton'dan 1 kb ile veri transferi yapıyor olmak, bizim istanbul'un ortasında 3g'yi kullanamadığımızı düşününce, neyse şimdi 'kendi ezikliği' muhabbetine dönecek.
01.08.2015 · 33. sıra
sensizdogangunesinaq
31.07.2015 06:26