Sık geçen başlıklar

askerlik yapılan en rahat yer 1

ekşi'de gör
ankara, genelkurmay bşk.de asteğmen olarak "yattım".

sabah 9 akşam 5, daha sonra çankayada takılmacalardı askerliğim. sabahleyin hizmet takımına içtima aldırmaca sonra boş boş takılmaca anlayacağınız

böyle askerliğe tabii ki nazar deyecekti ve deydi de, çünkü 15 temmuz denilen bokun içinde, genelkurmayın tam ortasında buldum kendimi.

hakkaride olmayan çatışmalara şahit oldum, saldırı helikopterinin kovanları çatılara yağdı. darbe sonrası nöbetimde halk kapılara dayandı, anama küfür ettiller amk. amk çocugu darbeyi ben mi yaptım.

hayatımın en korkunç bir haftasıydı, darbe gecesi elimi ayağımı boşaltacak ölüm korkusunu tattım.

bir asteğmenin darbe anısı diye ileride kitap yazabilirim, takip edin.