ktm görmüş biri olarak diyarbakır ktmde 45 gün kalan asker gördüm. konvoy olmasa orada beklersiniz ki bu bazen günlerce sürer. evet askerler ktmye girmek istemez. girdi mi hayatının en kötü günlerini yaşar
cidden iç güvenlikte askerlik yapmamış insanlar gelip burada ahkam kesmesin. bizim başımıza o ktmlerde neler geldi. aklıma geldikçe sinirlerim zıplar.
16.08.2015 · 34. sıra
kalabalik adam
16.08.2015 01:53 ~ 01:56