yapılmaz demiyorum ama yapılması güç duruyor, kkm, ges, şimdi de ikinci asgari ücretli zammı gelirse tutmak için her şeyin yapıldığı enflasyon tekrar bir döngüye girer.
keşke asgari ücretin hiç yükselmediği ama asgari ücretlinin alım gücünün her daim arttığı bir ülkede yaşıyor olsak.
13.06.2022 · 20. sıra
thesilmarillion
12.06.2022 09:53