Sık geçen başlıklar

asgari ücretin 5950 tl olma ihtimali 1

ekşi'de gör
yapılmaz demiyorum ama yapılması güç duruyor, kkm, ges, şimdi de ikinci asgari ücretli zammı gelirse tutmak için her şeyin yapıldığı enflasyon tekrar bir döngüye girer.

keşke asgari ücretin hiç yükselmediği ama asgari ücretlinin alım gücünün her daim arttığı bir ülkede yaşıyor olsak.