Sık geçen başlıklar

asgari ücreti dolarla kıyaslamak doğru değil 1

ekşi'de gör
rte beyanı. madem bizim paramız tl; yandaşlara neden dolar üzerinden garanti veriliyor? ayrıca ithalat cenneti bir ülkeyiz. dolarla kıyas yapmayalım da mahmutla mı kıyas yapalım?