Sık geçen başlıklar

asgari ücreti 1300 tl yaptık olmaz dediler oldu 1

ekşi'de gör
bir ahmet davutoğlu sözü.

"asgari ücreti 1300 tl'ye çıkardık, olmaz dediler oldu. fazla dediler hayır dedik."

olmaz diyenler kendileri değil miydi ya? paralel bir evrene mi geçtik ne oldu?

edit: video burada.
41:30'dan itibaren.