bir ahmet davutoğlu sözü.
"asgari ücreti 1300 tl'ye çıkardık, olmaz dediler oldu. fazla dediler hayır dedik."
olmaz diyenler kendileri değil miydi ya? paralel bir evrene mi geçtik ne oldu?
edit: video burada.
41:30'dan itibaren.
09.04.2016 · 2. sıra
sirgalahad777
12:09 ~ 17:54