memurluğu pc başında oturup, tek işi kaşe vurmak sanan, solitare oynamak sanan, hak-hukuk düşmanlarını gördüğümüz/göreceğimiz başka bir başlık.
memurlar, öğretmenler, doktorlar ne çekti be sizden. bırakın şu kıskançlık krizlerini de şu insanların hakkını savunun.
edit: özelden söveceğinize imla hatamı düzeltsenize vicdansızlar. düzeltmiyorum işte. hıh.
edit2: başlık sahibine çemkirmiyorum aslında. birisi entry salıp kaçmış. dediğim hala geçerli aslında. entrylerin devamında bolca memur düşmanı mevcut. özelden beter olun diyenlere de sevgilerimi iletiyorum.
05.11.2021 · 50. sıra
vertical smile
04.11.2021 14:23 ~ 21:31