Sık geçen başlıklar

asgari ücrete %25 memura %12 vermek 1

ekşi'de gör
memurluğu pc başında oturup, tek işi kaşe vurmak sanan, solitare oynamak sanan, hak-hukuk düşmanlarını gördüğümüz/göreceğimiz başka bir başlık.

memurlar, öğretmenler, doktorlar ne çekti be sizden. bırakın şu kıskançlık krizlerini de şu insanların hakkını savunun.

edit: özelden söveceğinize imla hatamı düzeltsenize vicdansızlar. düzeltmiyorum işte. hıh.

edit2: başlık sahibine çemkirmiyorum aslında. birisi entry salıp kaçmış. dediğim hala geçerli aslında. entrylerin devamında bolca memur düşmanı mevcut. özelden beter olun diyenlere de sevgilerimi iletiyorum.