normal şartlar altında, asgari ücret zammı tek başına bir enflasyon kaynağı değil. olsa olsa katkı eden bir maddedir.
türkiye'de bu işin bir kısırdöngüye dönmesinin iki sebebi var:
1) tüik'in açıkladığı enflasyonun halkın hissettiğinin çok altında olması
2) çalışan kesimin %60 gibi akıldışı bir oranının asgari ücretle çalışması
08.01.2024 · 34. sıra
kararlsiz
07.01.2024 10:42