Sık geçen başlıklar

asansörde türbanlı kadınla öpüşen dede 1

ekşi'de gör
yüzlerinin açık seçik neden paylaşıldığını anlamadığım dede ve partneridir.

neden yan baktın diye insanların öldürüldüğü ülkede, bu görüntünün açıkça yayınlanması , yer bildirilmesi en hafif tabiriyle cinayete azmettirmektir!

iki insanın kendi arasında, kimsenin görmediğini düşünerek yaşadıkları şeyi sosyal medyada yayılacak şekilde paylaşmak ise şerefsizliğin ta kendisidir!

edit: (bkz: entry nick uyumu)