yüzlerinin açık seçik neden paylaşıldığını anlamadığım dede ve partneridir.
neden yan baktın diye insanların öldürüldüğü ülkede, bu görüntünün açıkça yayınlanması , yer bildirilmesi en hafif tabiriyle cinayete azmettirmektir!
iki insanın kendi arasında, kimsenin görmediğini düşünerek yaşadıkları şeyi sosyal medyada yayılacak şekilde paylaşmak ise şerefsizliğin ta kendisidir!
edit: (bkz: entry nick uyumu)
05.11.2019 · 25. sıra
vimjunon
04.11.2019 01:59 ~ 02:03