o değil de kendi evlerinde iyi çaktık bu romene.
acısı hala çıkmamış, maç sonu da bik bik ötmüştü. şimdi çıksın galatasaray’a moral versin 4-5 tane yesin.
sadece konuşmayı biliyor takımı küme düşecek, antep yönetimi de bu şaklabanı kulübün başında tutmaya devam etsin. seneye ikinci ligde oynayacaklar.
30.01.2024 · 27. sıra
may i count on you
29.01.2024 13:06