Sık geçen başlıklar

asıl maçımız galatasaray değil 1

ekşi'de gör
o değil de kendi evlerinde iyi çaktık bu romene.

acısı hala çıkmamış, maç sonu da bik bik ötmüştü. şimdi çıksın galatasaray’a moral versin 4-5 tane yesin.

sadece konuşmayı biliyor takımı küme düşecek, antep yönetimi de bu şaklabanı kulübün başında tutmaya devam etsin. seneye ikinci ligde oynayacaklar.