Sık geçen başlıklar

artan yaşına rağmen çizgi film izleyen yetişkin 1

ekşi'de gör
geldim 35 yaşına; tom ve jerry, tsubasa, taş devri, bugs bunny ve aklıma gelmeyen benzer eski çizgi filmleri nerde görsem izlerim. ara sıra tom ve jerry başta olmak üzere eski versiyonlarını youtube'dan açıyorum ve çok eğleniyorum.

şimdi çocuk kanalları dışında çizgi film yayınlayan kanal kalmadı, biz çocukken haftasonu bile karga bokunu yemeden az kalkmadık. mevcut çocuk kanallarındaki çizgi filmler ve animasyonlar da beni açmıyor. pırıl'la her şey senin beyninde ne amk, çizgi film mi üstün dökmen programı mı? ayrıca hükümet istifa.