Sık geçen başlıklar

artık vatandaşın toplu taşıma araçlarına koşmaması 1

ekşi'de gör
ise yetisme korkusu olmaz tabii ki. is yok lan is! millet issizlikten kiriliyor, sen yetismekten bahsediyorsun.