Sık geçen başlıklar

artık kimsenin sinemaya gitmemesi 1

ekşi'de gör
herkes pahalılık ve coronaya bağlamış ama bence asıl sebep sinemaya gitmeye değecek güzel film çıkmaması. şöyle bir geçmişe gidiyorum da en son bu filmi hemen izlemeliyim diyerek sinemaya gittiğim film joker'di. ondan sonra beni koşa koşa sinemaya götürecek bir film çıkmadı ve eminim ki çoğunluk için de geçerli bu